neděle 16. prosince 2012

Vánoční jarmark v Babicích

A s mojí účastí. 8.12.2012 jsem společně se svojí skorošvagřicí obsadila jeden stůl v kulturním domě v Babicích (nedaleko Uherského Hradiště) a nabízela vlastnoručně dělané výtvory. Pro tento rok mě uchvátila tvorba origami hvězdiček (a kdyby mi nedošla zásoba papíru, tak je tvořím doteď). Měla jsem je na prodej ve dvou verzích: na pověšení anebo jako nalepovací ozdobu na zabalený dárek. Dále kromě přáníček a minipřáníček jsem vytvořila i malé kapsičky s motivem andílka uzavíratelné na magnet, kde se uvnitř skrývá jeden sáček čaje pro zahřátí.


Na fotce najdete moje výrobky více vpravo (kolečkové cenovky).

A tady je pár kousků...

Hvězdičky na nalepení
Hvězdičky na pověšení
Minipřání s 3D vločkou
Čajové kapsičky s andílkem

Čajové kapsičky s andílkem - vnitřek

Žádné komentáře:

Okomentovat