pondělí 7. ledna 2013

Malé ohlédnutí za rokem 2012 a plány na rok následující

Užívám si chvíli klidu dnešního večera. Sedím na sedačce, listuji svým vysněným diářem 2012 Paula Coelha OKAMŽIKY a v myšlenkách se vracím k událostem zde zaznamenaných. Rok to byl úžasný, plný skvělých zážitků, výletů po celé ČR, nových zkušeností... byl jiný oproti rokům předchozím, ale rozhodně stál za to.
Jindřichův Hradec
Měla jsem možnost poznat města jako jsou Plzeň, Tábor, Třebíč, Telč a hlavně Jindřichův Hradec s nádherných hradem a zámkem. Vyzkoušela jsem si na kurzu pletení z pedigu a od té doby zásobuju příbuzenstvo nejrůznějšími košíky a ošatkami. Tvořilo se z papíru i z korálků. Vznikly kousky, na které jsem jako vždy pyšná. Ale vůbec největší část roku se točila okolo mého těhotenství, které jsem si užívala plnými doušky - cvičení pro těhotné v nemocnici, plavání, těhotenské kurzy (tímto bych chtěla moc poděkovat uherskohradišťské nemocnici a hlavně sestře Dominikové za to, co pro nastávající maminky s láskou dělají), ale také shánění oblečení a nejrůznějšího vybavení pro našeho malého drobečka, kterého by k nám koncem ledna 2013 měl přinést čáp. A co mi taky udělalo velkou radost, bylo to, že na Štědrý den se všichni obyvatelé domu poprvé sešli u nás v obývacím pokoji u společného stolu. Panovala krásná sváteční atmosféra, o které jsem zatím jen snila.
A je tu rok nový. Diář připraven. Tentokrát se jedná o vlastnoručně nalinkovaný sešit A6 s pevnými desky z papírnictví doplněný názvy měsíců ze seskládaných písmenek vystřižených z novin. Místa je tu hodně. Rok to bude určitě jiný. Centrem pozornosti bude na 100 % nový člen naší domácnosti. A z tohoto důvodu zde na blogu asi nebude přibývat tolik příspěvků. Pravděpodobně se možná i na nějakou dobu odmlčím. Uvidím. Ze stejného důvodu jsem raději uzavřela i svůj e-shop na Fleru. Výrobky, které mi ještě zbyly jsou aspoň vystaveny ve fotogalerii na Rajčeti. Tvoření tím ale určitě neukončuji. Je to skvělá forma relaxace, která mě hodně baví a věřím, že i na ni se najde čas. Možná to jen "chvíli" potrvá.
Přeji všem návštěvníkům mého blogu, aby si rok 2013 užívali plnými doušky, aby jim přinesl co nejvíce radosti, skvělých zážitků a nových splněných výzev.


A tady bych se s Vámi ještě ráda podělila o jeden relaxační kousek...

Žádné komentáře:

Okomentovat