pondělí 19. září 2011

Razítkovací ATC swap

Na letní prázdniny byl vyhlášen další swap - "Mé oblíbené razítko". Času bylo dost, aby jsme si mohli i dovolenkovat. A jak to bývá, tak stejně spousta z nás své kartičky stejně začala tvořit až se blížil konec termínu, i já ;o)

Největší dilema bylo asi vybrat to mé NEJ razítko. Zastávám totiž názor, že ať chytnu do ruky jakékoli razítko, tak v ten daný moment je to to moje nejoblíbenější. Pro tuto příležitost jsem nakonec vybrala krásnou mandalku od Hero Arts, kterou jsem čirým práškem naembosovala na světlý podklad. A pak jsem šmudlila dvěma odstíny distress inkousty - Vintage Photo a Broken China. Pozadí dozdobil ještě oranžový kamínek a falešné čárkované šití černou nití. A "připlcla" jsem to na hnědou jemně vzorovanou čtvrtku, aby to řádně vyniklo. S výsledkem jsem docela spokojená. Tak se to snad scrapkřečkujícím kolegyním líbilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat