čtvrtek 3. ledna 2013

Bronzové srdce

Tento nádherný přívěšek velkého bronzového srdce mám doma již delší dobu. Moc se mi líbil, když jsem si ho vyhlédla v jednom e-shopu, ale nedařilo se mi ho nějak pěkně zapracovat. Přecejenom, jak neustále tvořím jen náušnice, tak na náhrdelníky nějak postrádám ten správný cit. Ale protože jsem moc a moc chtěla toto srdíčko nosit, tak jsem si ho v rychlosti zavěsila na svazek hnědých a černých povoskovaných šňůrek. Ale stále to nebylo ono. Potom později mi pod ruku přišla naketlovaná šňůra ze žlutých millefori zlomků, kterou jsem kdysi v "záchvatu" tvořivosti spáchala a která neměla nějaké širší využití. Ale stále mi to přišlo málo. Až před Vánoci jsem si vytáhla své zásoby a naráz to šlo samo. Chtělo to prostě svůj čas. Nejdříve moji pozornost upoutal přívěšek menšího bronzového kvítku, dále drobné kovové kytičky a protože mám ráda kaplíky, tak jsem je spojila s medovými korálky a tady je výsledek... A jak už to bývá, co je nové, to se nejvíce nosí - nyní můj nejoblíbenější kousek.


A tady jsou ještě nedávno vytvořené barevné kuličky jako drobný dárek pro přátele...


Žádné komentáře:

Okomentovat