úterý 31. května 2011

Citátové ATC

Tak, a konečně to můžu zveřejnit. Už by měly být všechny kartičky u nových majitelek.
Dalším úkolem šílených, nenasytných a neuvěřitelně syslících nás ženských z Fléru bylo vytvořit ATC s jednou velkou podmínkou: musí tam být uveden citát.
Já jsem vybrala krásný citát od Andrého Maurois: "Štěstí je mozaika složená z nepatrných malých radostí." A ještě k tomu jsem přidala dodatek "...jako je i scrapbook". Jinak na kartičku byl použit tenký šustivý papír pokreslený mapkou, který jsem objevila v krabici s novými boty mé polovičky. Naprosto skvělý materiál na pozadí ;o) A pak jsem přidala vystřižený obrázek letadla od sběratelských nálepek na zápalky (válelo se to nevyužité ve sklepě) a k tomu vyražený motiv zlatého motýlka, knoflík, natištěné motivy drobných motýlků, mašle přicvaklá "koníkovačkou" navrch, černé "falešné" prošití gelovkou okolo a do rožků zlaté perličky "perličkovačem" (Liquid Pearls). Takže taková malá recyklace všeho, co mi přišlo pod ruku.


3 komentáře:

  1. Všechny kartičky máš moc povedené....opravdu parádní....

    OdpovědětVymazat
  2. Kartičky jsou moc hezké a nejlepší na nich je ten dodatek :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi slušná recyklace. Až je mi líto, že jsem se "citátových" nezúčastnila.

    OdpovědětVymazat