úterý 24. dubna 2012

FLÓRA Olomouc

V neděli jsem si s Tomem, švagrem a švagřicí ;o) udělala výlet do Olomouce na Flóru. Ještě nikdy jsem tam nebyla, tak jsem byla hodně zvědavá, co tam bude. Švagrová s sebou brala proutěný košík, já vzala ten svůj taky a byla jsem moc ráda, protože jsme ho poměrně brzy taky naplnili a skvěle se to tam skládalo. Kytiček a všech možných zahradnických pomůcek tam bylo opravdu hodně. Nádherně vysázené ukázkové zahrádky, sukulenty v květináčích, co připomínaly spíše hrady (ty jsem obdivovale nejvíc, škoda, že jsem si nevzala foťák) a skleníky plné nejrůznějších rostlinek a vůní. My jsem se zaměřili na nákup kaktusů. Zakládáme novou zahrádku na parapetu. A ještě jsme přikoupili bylinky do naší nové bylinkové zahrádky ve výběhu u morčátek (bylo třeba ji řádně ohradit, protože konkrétně Ferda si velice oblíbil oregáno). Celkově to parádní výlet, domů jsme přijeli značně utahaní, ale bylo třeba ještě nové kousky zasadit.


Nalovené kaktusy, kterým ještě musíme pořídit nějakou pěknou misku, do které je všechny hezky seskupíme. A následně naše bylinková zahrádka - tymián, majoránka, oregáno, šalvěj, citronová tráva, pažitka, bazalka, fenykl, máta a meduňka ještě pod zemí (snad už brzo dají o sobě víc vědět)... a ježeček s myškou též dovezení z Olomouce.


 

Žádné komentáře:

Okomentovat