pondělí 2. dubna 2012

Týden třináctý

Trošku zpoždění, já vím, ale buchta se upekla už včera, přísahám ;o) 
Jen večer, no, spíše, v noci se úplně nejlépe nefotí, tak jsem si to nechala na dnešek.
Tentokrát jsem vycházela ze svého už dřívějšího receptu, který jsem si trošku poupravila.

Týden třináctý: PUDINKOVÁ BUCHTA S POMERANČEM A ŠLEHAČKOU

4 vajíčka, 200 g mletého cukru, 200 g polohrubé mouky, 1/2 balíčku prášku do pečiva

KRÉM: 1 l mléka, 3 pudinky, 15 dkg másla, 15 dkg cukru 

A dále: pomeranče (či jiné ovoce), 2 kelímky šlehačky + ztužovač, kakao

Vajíčka ušlehat s cukrem a přidat mouku a kypřící prášek. Upéct. Na krém uvařit 3 pudinky (já mám 2 vanilkové a jeden malinový, mám ráda kombinace) v mléce a s cukrem, následně zašlehat máslo. Upečený korpus poklást nakrájenými pomeranči a zalít pudinkovým krémem. Na vrch připravit šlehačkovou ozdobu - vychlazené šlehačky vyšlehat se ztužovačem a vanilkovým cukrem (případně i jiným cukrem). Celé je ještě možno dozdobit kakaem.


Žádné komentáře:

Okomentovat