středa 9. května 2012

Tvoření z posledních pár dnů

Jako první bych ráda představila obnovu podnosu, který jsem už minimálně dvakrát chtěla vyhodit. A měl opravdu namále! Ale na poslední chvíli jsem ho zasunula pod konferenční stolek, že by tam mohl docela dobře zapadnout. A potom přišel parádní nápad, udělat z něho snídaňový podnos. Jen bylo třeba vylepšit povrch lepící tapetou. A výsledek? No, mám další oblíbený kousek :o)


A taky jsem zrovna dnes konečně vykoumala dózy na bylinky, které si mi doma začaly kupit. Stačily na to obyčejné sklenice od jogurtů a na víko kulatý výsek zlatavého papíru s naembosovaným motivem mandaly od HA razítka přikrášlený modrým "perličkovačem".


A ještě dříve jsem narychlo vytvořila dva bločky s lepícími štítky pro skorošvagrovou jako dárek dále do její rodiny. Žeprej se moc líbily :o)


 Tvoření zdar!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat