neděle 15. července 2012

Zakázky posledních dnů

Díky jedné kamarádce jsem opět zakusila ten skvělý pocit, který zažívám při tvoření. Svěřila se mi, jak by se ráda nějakými nauškami ozdobila na blížící se svatbu příbuzné. Tak jsem se nabídla, že bych jí mohla pomoci ;o) Popsala mi barvu svých šatů - dvojí variantu. Buď zelenkavé, pokud si nestihne ušít nové anebo bílé s jemnými kroužky převážně fialové barvy. S velkou chutí jsem se pustila do tvoření.

 Tady s tím prstýnkem jsem se docela natrápila. Byl to můj první a pravděpodobně i poslední kousek. To se nezdá, ale ty naketlované kuličky vůbec nechtěly poslouchat.


Kamarádka se mi svěřila, že se jí moc líbí kuličky z korálků, tak jsem udělala tuto čiro-fialovou variantu z broušených ohňovek a drobného rokajlu.

A nakonec si odnesla vše, co jsem vyrobila a byla moc nadšená. Z takových zákaznic mám vždy velkou radost. A ještě když mi večer napsala, že už všechno prozkoušela, vše skvěle padne a hlavně, že se v tom cítí skvěle. No, byla jsem na sebe pyšná ;o)



A pro babičku mého muže jsem vytvořila pozvánky na oslavu jejich krásných 80. narozenin. Použit byl jemně strukturovaný (vzor plátno) krémový tvrdý papír, bílý embossovaný motiv ornamentu a členěná papírová kytička. A taky ornamentální razítko na obálku.



2 komentáře:

  1. Nádherné! Naušky :-)a hlavně pozvánky.Decentní, jemné, moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem unešená z kulatých náušniček. To bych neuměla a moc se mi to líbí. I pozvánka se mi líbí. Elegantní, krásná.

    OdpovědětVymazat