pondělí 12. března 2012

Týden jedenáctý

Na tento recept jsem narazila nedávno na facebooku a trošičku víc jsem si ho přizpůsobila...

Týden jedenáctý: PUDINKOVÁ BUCHTA S POLOMÁČENKAMI

4 vajíčka, 16 dkg mletého cukru, 16 dkg polohrubé mouky, půl balíčku prášku do pečiva; 4 PL oleje, 1 litr mléka, 3 vanilkové pudinky, 15 dkg másla, 3 PL krystal. cukru, 2 balíčky polomáčených sušenek

Ušleháme 4 vajíčka s cukrem, přidáme mouku a prášek do pečiva (příště dám větší množství mouky, mám větší plech) a olej (nemusí být, mně to přišlo málo tekuté, tak jsem ho přidala). Vymastíme a moukou vysypeme plech (či použijeme pečící papír - já jsem začala šetřit přírodu i svou peněženku a vrátila jsem se k tomu, co dříve používaly naše babičky), nalijeme těsto a pečeme dle vlastních zkušeností s troubou. Dále si připravíme pudinkovou vrstvu - uvaříme 3 vanilkové pudinky (já dala 2 vanilkové a 1 jahodový, aby vznikla krásná světle růžová barva) s mlékem a cukrem, a potom zašleháme/přimícháme máslo. Ještě teplé nalít na buchtu a na horu klást polomáčené sušenky - jednou rub, jednou líc a nebo podle vlastní fantazie (já jednu sušenku ujedla, protože byla rozdrobená a protože jsem si to nevypočítala, tak byl rožek bez sušenky ;o). Buchtu je žeprej lepší nechat přes noc v chladnu, aby sušenky změkly. Ale přišlo mi, že se jim to nějak nepovedlo a tak při konzumaci tohoto zákusku se začíná sušenkou a potom se lžičkou kráje zbytek. Příště tento recept vyzkouším s ovocem - broskve, banány, jahody...


Žádné komentáře:

Okomentovat