čtvrtek 19. ledna 2012

Co přinesl rok 2011

Už během svátků jsem si dělala rekapitulaci roku 2011. Teď to ještě sesumíruji i v blogu. Myslím si, že je dobré vidět, jakou cestu mám za sebou. Zavzpomínat na ty šťastné chvíle a taky si vzít ponaučení z toho, co se úplně nepovedlo tak, jak jsem si představovala.

1. Tento rok jsem tvořila převážně ATC kartičky. Účastnila jsem se mnoha swapů. Taky se tvořila i nějaká ta přáníčka. Ale jako top bych označila svoji Svatební krabičku pro novomanžele (moji sestřenici Soňku), na které jsem si nechala opravdu velmi záležet a jsem na ni náležitě pyšná. I pár kousků bižuterie se pod mýma rukama objevilo. 

2. Začala jsem pravidelněji navštěvovat Slovácké divadlo v Uherském Hradišti. Celkem jsem navštívila 7 představení, z nichž se mi nejvíce líbilo představení Herold a Maude s úžasnou Květou Fialovou.

3. Odchovali jsme celkem 22 mladých morčátek a 18 koťátek, kteří jsou už u nových majitelů.

4. Účastnila jsem se spousty skvělých akcí: úžasný koncert Gregoriánů v Ostravě s mojí nejlepší kamarádkou Aňulí, Mezinárodní výstava psů a koček v Brně, Magic Gala Show s kouzelníky a border kolií Keisy v Uherském Hradišti, výstava Ezoterika v Pardubicích opět s Aňulí a skvělá přednáška Jaroslava Duška v Uherském Hradišti na téma Čtyři dohody.
 
5. O prázdninách jsme s Tomem hodně, ale opravdu hodně výletovali na kolách, zejména po veřejně přístupných jeskyních: Helfštýn a Aragonitové jeskyně (127 km), Mladečské a Javoříčské jeskyně (160 km - můj osobní rekord, příjezd v pozdních večerních hodinách za doprovodu světlušek) a taky Břeclav + Mikulov + Dolní Věstonice + Lednice (125 km) a další už méně náročné výlety.

6. Skvělá dovolená na Slovensku blízko Maďarských hranic v termálních lázních Vel'ký Meder se známými plná skvělých výletů do okolí. Včetně pocitu ztracení se na Maďarském území s výčitkami, že občanku jsem nechala na hotelu.

7. Absolvovala jsem asi dvě desítky pohovorů na nejrůznější pozice. Podařilo se mi získat práci na dohodu na stavbě jako asistentka stavbyvedoucího. Tato práce mne velmi bavila, získala jsem spoustu zkušeností, hodně věcí se dozvěděla, jak to vůbec funguje a našla jsem si i nové přátele. Po dokončení stavby jsem ještě chvíli pátrala po dalším zaměstnání a od 1. 9. 2011 jsem nastoupila do jednoho občanského sdružení jako odborný pracovník. Měla jsem vést ekologické exkurze pro děti, vzdělávat je zábavnější formou a taky je provádět po areálu společnosti, která zpracovává kovošrot. Náplň práce byla zajímavá, prostory krásné a potenciální příležitosti něco dalšího vybudovat, ale postupem času mi začaly vadit zvláštní podmínky fungování organizace, díky kterým jsem dospěla k závěru, že poslední den zkušební doby to raději ukončím.

8. Prošla jsem si obdobími, kdy jsem propadala beznaději, že si nemůžu najít práci a když už se práce našla, tak i pocitem, jak mě ta práce může ničit, když to ve společnosti funguje tak trošku jinak. Neustále pracuji na vybudování lepší sebedůvěry, kvalitního sebevědomí a na zvládání svých pesimistických stavů. Taky jsem si uvědomila, jak ráda a často prapadám "prokrastinaci" (tj. neustálé odkládání) a lenosti - v tomto mi nyní pomáhá nádherný diář od P. Coelha.

9. Začala jsem daleko více číst knížky (objevila jsem P. Coelha, R. S. Sharmu, J. Redfielda a i další autory či autorky z oblasti osobního růstu, pozitivního myšlení a vůbec filozofie světa) a pomalinku se mi zhmotňuje i sen o velké knihovně. A taky díky tomu si více uvědomuji některé své nešvary a více pracuji sama na sobě.

10. Po získání řidičského oprávnění jsem i párkrát jela autem, ale vždy s velkým strachem, který se ještě musím naučit překonávat.

11. Poprvé jsem na Vánoce dokázala upéct 9 druhů cukroví + kokosovou roládu na Silvestra. Jako dárky rodině jsem napekla perníkové svícny na čajovou svíčku + perníkové jmenovky na stůl, kde jsem se poprvé učila zdobit.

12. Více jsem se setkávala se svými kamarádkami v parádní nekuřácké restauraci v Babicích Na Luži, kde vaří výborná jídla.

13. Společně s Tomem jsme se pustili do rekonstrukce další místnosti - obyvacího pokoje společně s jídelnou - která potrvá i během roku 2012.

14. A abych nezapomněla - začala jsem psát tento blog. Můj malý sen, který jsem si splnila.

1 komentář:

  1. Docela pestrý rok :)
    Prokrastinace je hrozná věc, co. Když máš práci, je to v pohodě. To na ni nemáš čas, ale jinak... So have fun in your life.

    OdpovědětVymazat