neděle 22. ledna 2012

První výtvor roku 2012

První výtvor roku 2012 je na světě!
Mamka mě nedávno poprosila, zda bych nevyrobila nějaké přáníčko pro její bývalou kolegyni z práce, která bude brzy slavit 60. narozeniny. A že by to mělo být něco s rybkami, protože je vášnivou rybářkou. 
A toto je výsledek mého dnešního snažení:


Rybka je vystřižena a podlepena, protože se jednalo o velmi tenký papír, pevnějším kartonem. Žlutou pastelkou má dobarvené oko a celé je ještě "přelakované" lepidlem Diamond Glaze. Šupinky na ploutvých a na ocase jsou lehce nastříhány. Rybička připlouvá k reálnému háčku, díky kterému jsem se naučila jej vůbec na vlasec navázat. Netušila jsem totiž, že háček nemívá očko. A byl to docela boj. To je docela zajímavé, co se člověk u cardmakinku může přiučit.
A ještě pár detailů:


K přání jsem ještě dodělala visačku, na kterou jsem vlepila balíček se zbylými rybářskými háčky:

3 komentáře: