úterý 24. ledna 2012

Týden čtvrtý - další recept

Dlouze jsem přemýšlela, co bych vyzkoušela tentokrát. A při procházení mé sbírky receptů, mi do oka padl nepečený dort. Už dříve jsem si říkala, že zrovna tento typ bych ráda někdy vyzkoušela. Paráda. Zrovna teď nastala ta pravá chvíle...

Týden čtvrtý: NEPEČENÝ OVOCNÝ DORT

2 kelímky bílého jogurtu, 2 kelímky zakysané smetany, 2 PL moučkového cukru, 2 balení piškotů, ovoce

Jogurty, zakysané smetany a cukr ušleháme. Do dortové formy naskládáme vrstvu piškotů, vrstvu ovoce (já zvolila banány, původní recept byl zase s jahodami + jsem ještě přidala čokoládové čočinky) a zalijeme jogurtovou směsí. Několikrát opakujeme - poslední vrstvu tvoří piškoty. Necháme přes noc v chladničce uležet.

A takhle to dopadlo... 
Vzhledově nic moc, ale chuťově opravdu dobrota.


Žádné komentáře:

Okomentovat