úterý 14. února 2012

Japonské origami

Začalo to celkem nevinně. Na webu jsem našla návod na Kusudamu, kterou jsem už několikrát obdivovala na různých kreativních stránkách. Říkala jsem si, že bych si to i ráda vyzkoušela. Když byl už i návod, tak mi v tom přece nic už nebránilo...

Takže jsem vyzkoušela jen jednu kytičku z popsaného papíru, který jsem měla hned po ruce.


Nebylo to zase tak těžké. Tak jsem zkusila udělat kytiček více a poskládat je do kuličky.


Výsledek mě ohromil. Dalo to sice hodně práce, ale rozhodně to stálo za to. 
A hned se mi hlavou prohnal nápad, jak by to asi vypadalo, kdyby byly jednotlivé kytičky vícebarevné.


Toto mě opravdu velice baví. 
A taky jsme konečně poprvé vyzkoušela svoji novou tavicí pistoli od Ježíška.
Moc děkuji, Ježíšku :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat