středa 29. února 2012

Dárky pro kamarádky

Včera jsem měla malé setkání s holkami z mé bývalé práce. A jak už to u mě bývá, nerada chodívám s prázdnýma rukama. A než abych za něco utrácela, to raději něco vlastnoručně vytvořím. Tentokrát jsem se rozhodla pro malé kartičky s dobrým citátem, které by si holky mohly vystavit na stůl, aby je případně povzbudil, když se nebude dařit
Už předem bylo jasné, že jako hlavní motiv opět sáhnu po mém posledním dobou hodně oblíbeném papíru s motivy čokoládových kuliček (už mám taky jen posledních pár odstřižků). Kartičky jsem tedy nařezala na rozměr 5 x 10 cm, naohýbala, "okousala" dolní rožky raznicí dokulata a obarvila okraje černým "očičkovým" inkoustem. Potom přišel na řadu čokoládový papír (4,5 x 4,5 cm), který jsem přizdobila ještě oranžovým kamínkem. Uvnitř je vlepen perleťový výsek motýlka a ručně psaný citát:
Netrápím se lidmi, co o mně mluví za mými zády. 
Jednoduše to znamená, že jsem krok před nimi 
a oni jsou v dokonalé pozici mi políbit prdel.
ANONYM
Myslím si, že se práce povedla, o čemž svědčí i radost/smích holek po obdržení dárečku a přečtení citátu.


2 komentáře:

  1. Ani se nedivím. Jak smíchu, tak radosti. Moc povedené dárečky.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou! Taky bych jásala. Vtipné, milé, krásné.

    OdpovědětVymazat