neděle 5. února 2012

Týden pátý - předsevzetí se daří plnit :o)

Recept na tento týden jsem měla už jednou vyzkoušený, ale protože to poprvé ještě nebylo ono, tak tento týden se konal "reparát". Ale i tak v tom ještě nemám ten správný cvik. Ale to chce ještě nějaký ten čas.

Týden pátý: ESKYMO ŘEZY

2 hrnky hladké mouky, 1 hrnek cukru krupice, 1 prášek do pečiva, 1 vanilkový cukr, 1 hrnek mléka, půl hrnku oleje, 1 lžička kakaa

KRÉM: 400-500 ml mléka, 2 kokosové pudinky, 125 g másla, 1 zakysaná smetana, cukr dle chuti

Suroviny na těsto smícháme dohromady a na plechu pečeme na 180°C asi 30-40 minut. ... no, a zde jsem udělala přesně to, co se mi stalo u prvního pečení tohoto exempláře - opět jsem dělala něco dalšího a nehlídala jsem si troubu, takže je buchta o trošku více křupavější (v případě mojí trouby by totiž dohatě stačilo 20 minut) ...  
Mezitím si uvaříme hustý pudink a necháme vychladnout. Občas zamícháme. Vyšleháme máslo s cukrem a po lžících zašleháme pudink a zakysanou smetanu. 
Krém natřeme na vychladlé těsto, potáhneme čokoládovou polevou a dáme ztuhnout.


A takto vypadá výsledek po "menším" ochutnáváním:

3 komentáře:

  1. Mňam, tak přesně na toto mám momentálně chuť :) Píšu si suroviny, zítra nakoupit a snad i upíct :) Díky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc za recept! Řezy jsou vynikající! Na něco takovýho jsem měla už hodně dlouho chuť (měsíce? :)) ).
    Těším se na další :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem moc ráda, že to chutnalo :o) I já se ještě teď olizuju.

    OdpovědětVymazat