čtvrtek 1. března 2012

Dárková peněženka

Hurá, konečně dokončeno!
Dnešní dopoledne jsem strávila na tomto kousku:


Slíbila jsem totiž taťkovi, že mu vyrobím pro jeho kolegu k 50-tinám dárkovou obálku. 
Ihned jsem věděla, že toto bude ta pravá příležitost na vyzkoušení dárkové peněženky, kterou už dlouhou dobu mám ve svém Inspiration boxu. 
Tak konečně je na světě i můj exemplář!


Zapínání na přezku, koženkový vzhled důmyslně "prošitý" černou nití a několik kapes. Jedna na přání, druhá jako "Congratulation Card" na podpisy gratulantů a samozřejmě ta největší na finanční dar.


1 komentář:

  1. Teda to je parádní peněženka :-) . Ta barva je super. Manžel jiné peněženky než dolarovky nechce :-) . Nemá žádné věrnostní kartičky, jen platební kartu a té hotovosti také moc nemá, tak je pro něj dolarovka tak akorát. Do kapsy u kalhot by se mu žádná velká peněženka nevešla.

    OdpovědětVymazat